Nyissunk egy új lapot (96 dpi).

A hátteret töltsük ki anyagmintával. (Válasszuk az Edit menü Fill parancsát. A párbeszédablakban kattintsunk a Texture fill ikonra, majd az Edit gombra. Az újabb ablak Texture library listájában keressük meg a Style mappát, majd a Texture listában a Cosmic clouds anyagmintát. Végül OK-val zárjuk be az ablakokat.)

Írjunk be egy rövid szöveget maszkként. (Bauhaus betûtípus, 96 pont)

Alkalmazzunk rá üveg hatást: Effects> 3D Efffects> Glass / a Lens lap Drop off listájában válasszuk a Mesa sort, a Lighting lapon kattintsunk a pipettára, majd a rajzunk egy közepesen sötét pontjára.

Tompítsuk az imént alkalmazott effektus hatását: használjuk az Edit menü Fade last command parncsát (percent=50, Merge=normal)

Végül adjunk hozzá elefántbõr hatást. (Effects> Texture< Elephant skin /Age=75, Color= halványrózsaszín vagy fehér)

Variáció: Érdekes, rücskös felületet kapunk, ha fényt adunk a mûvünkhöz: Effects> Render> Lightinng effects /a Styles listában válasszuk a Texturize stílust.